Marketing

Med Risikas platform kan du lave en avanceret filtrering af potentielle kunder baseret på data såsom lokation eller branche, hvilket gør, at du kan målrette dine marketingaktiviteter mod relevante kundesegmenter. 

context.image.alt

Optimér din marketingindsats

Hos Risika leverer vi kvalitetsdata, som bliver opdateret hvert 10. minut, hvilket gør, at du altid har den nyeste data ved hånden. Denne data kan du anvende til leadgenerering, segmentering af dine kunder og bedre målretning af dine online kampagner. 

Leadgenerering

Du kan via vores platform lave hurtige dataudtræk på alle nordiske virksomheder og dermed indsamle værdifulde stamdata såsom e-mail, telefonnummer, adresse m.m., som eksempelvis kan benyttes i online marketing til at anskaffe nye kundeemner. Vi har på nuværende tidspunkt stamdata på mere end 4 millioner nordiske virksomheder, som kan bruges til marketing aktiviteter. 

Segmentering

Anvend vores avancerede filtrering til at finde relevante brancher ud fra ønsket målgruppe og selektér derefter dine målgrupper på kriterier såsom demografi, geografi, finansielle nøgletal m.m. Herefter kan du målrette din annoncering efter dine kunders kommunikationskanaler. Dette giver dig mulighed for at præcisere og differentiere dine budskaber via målrettet leadgenerering. Hvis du vil vide mere, kan du se med her

Kampagnemålretning

Kombinér de sociale mediers detailed targeting med dine egne lead-lister for at nå netop den målgruppe, du vil ramme. Det kan du gøre ved blot at uploade listen til dit ønskede medie. Dette gør, at du kan få det meste ud af dine kampagner, og samtidig at du kan holde CPC-prisen i bund, da du undgår at ramme for bredt. lead-listen kan både anvendes til custom audiences eller retargeting.